فر فری

فر فری

فر فری

فر فری

نکات و ترفند های تعمیر یخچال

نکات و ترفند های تعمیر یخچال * روشن نشدن یخچال در حطیه ی تعمیر یخچال ساید ، این حالت معیوب بودن ترموستات می تواند علت اصلی باشد در صورتی که ترموستات خراب باشد و فاز ورودی را به موتور، هدایت نکند کمپرسور قادر به حرکت نخواهد بود. در صورتی که ترموستات تعمیر نمی شود بهتر است تا آن را تعویض کنید تا یخچال شروع بکار کند. * اتومات نکردن یخچال ممکن است تعمیر یخچال با تعمیر لوله بلو و یا سیم پیچی داخلی باشد در این حالت به سبب جابجایی یخچال و یا ذوب برفک و یا . . . لوله بلو از بدنه اواپریتور جدا شود اتومات یخچال بسیار با تاخیر و یا در بعضی موارد به صورت کلی قطع می شود. * در صورت کارکردن کمپرسور ممکن است که اواپریتور دائما خیس باشد ممکن است تا مشکل از تنظیم درجه ترموستات یخچال باشد در صورتی که از آنجا ه ترموستات در حد کمی تنظیم شده باشد، در این حالت سرمای ایجاد شده پاسخگوی نیاز یخچال نیست. * ممکن است تا اواپریتور بسیار زود برفکی شود ایراد از خراب بودن دور لاستیک است که در این صورت باعث ایجاد فاصله بین درب و شاسی یخچال می شود بهتر است برای تعمیر یخچال در این حالت تا لاستیک دور درب را تعویض نمایید * علت اتومات نکردن کمپرسور یخچال ممکن است تا مشکل از تمام شدن گاز یخچال و یا کم شدن آن باشد که این به علت سوراخ شدن کندانسور و اواپریتور یخچال باشد بهتر است تا یک تعمیر کار مجرب محل آسیب دیده را با مهارت جوشکاری نموده و پس از آن یخچال را تحت فشار هوا قرار دهد. * علت شنیده شدن صداهای خاص از یخچال قبل از شروع به کار کردن ضعیف بودن برق و یا معیوب بودن اورلود، نیم سوز بودن موتور و یا مسدود بودن مسیر گردش گاز است. رد این صورت برای تعمیر یخچال بهتر است از کارشناسان مجرب کمک گرفت. * غیر عادی بودن صدای یخچال جای قرار گیری یخچال طراز نیست و یا موتور فن دارای ایراداتی است اتصالات موتور ممکن است تا به شاسی محکم نباشد و یا موتور معیوب شده است * علت برق داشتن بدنه یخچال موتور یخچال و یا ترموستات دچار اتصالی است علاوه بر این ممکن است تا سرپیچ لامپ درون یخچال دچار اتصالی باشد معیوب شدن سیم های رابط نیز یکی از علل است * علت منجمد شدن بیش از حد موادد درون یخچال اتومات نکردن ترموستات و یا تنظیم نبودن آن در بسیاری از موارد ممکن است تا گاز بیش از حد به یخچال تزریق شده باشد  

تعمیر یخچال سامسونگ

یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در دسته بندی یخچال های پیشرفته و در عین حال دارای قابلیت های بالا قرار می گیرد. به طور کلی جزئیات یخچال سامسونگ به گونه ای طراحی شده تا از لحاظ قدرت و دوام در بهترین حالت ممکن باشد. اما نکته قابل توجه این است که با وجود دقت و ظرافت در تولید این محصول برخی مشکلات سهوا و یا عمدا برای یخچال به وجود می آید که احتمال خرابی آن را دو چندان می کند. تعمیر یخچال سامسونگ در صورت بروز مشکلات و ایرادهایی در عملکرد آن، کاری کاملا تخصصی است و در صورتی که فردی متخصص تعمیر یخچال سامسونگ را انجام دهد، چه بسا به سهولت مشکل دستگاه در کم ترین زمان ممکن حل گردد. از این رو در صورت بروز خطا در نحوه عملکرد یخچال سامسونگ کافی است با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید، تا بدون اتلاف وقت از خدمات این تعمیرگاه مجاز بهره ببرید.

تاریخچه سامسونگ

سامسونگ از دهه ۷۰ میلادی در شاخه تولید محصولات خانگی فعالیت نمود و همواره اصل و اساس تولید محصولات خویش را بر پایه کیفیت بنا نهاد. نتیجه شهرت امروزی سامسونگ گشت که در بازار رقابتی یک رقیب سر سخت برای سایر برندها محسوب می گردد. امروزه افراد بسیاری از یخچال های سامسونگ استفاده می کنند که علت اصلی انتخاب این برند از سوی ایشان، کیفیت بالا و دوام آن می باشد. یخچال سامسونگ در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. انواع جدید یخچال سامسونگ دارای سیستمی دقیق و کاربردی می باشند. با این وجود گاهی این یخچال ها نیز با ایراداتی مواجه می گردند که ضرورت تعمیر یخچال سامسونگ را مهیا می نمایند. گفتنی است بخش های فنی یخچال سامسونگ در صورت بروز خطا نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد. چرا که تعمیر یخچال سامسونگ منوط به داشتن دانش و تخصص بالا است.

تعمیر یخچال بکو

یخچال بکو به علت جادار بودن و حفظ طراوت و تازگی سبزیجات، از دیدگاه مصرف کنندگان یک یخچال ایده آل محسوب می گردد. از آن جایی که قدرت این دستگاه بسیار بالاست لذا در برابر خطاهای متداول که برای یخچال فریزرهای معمولی رخ می دهد، مقاوم می باشد. دلیل اصلی اعتماد خریداران این برند از یخچال، مدرن و پیشرفته بودن آن است. اما حتی یخچال های مدرن نیز در معرض خرابی هستند. این خرابی ها که موجب احساس نیاز به تعمیر یخچال بکو و تعمیر یخچال ساید بای ساید بکومی گردد، گاهی توسط خطاهای خود دستگاه اعلان می گردد و گاهی نیز به قدری مشهود است که مصرف کننده متوجه آن می گردد. در صورت بروز هر گونه عیبی بهترین راه، تماس با تمیرگاه مجاز برای تعمیر یخچال بکو می باشد. چرا که تکنسین های مسلط به دانش و تجهیزات لازم برای تعمیر یخچال بکو و تعمیر یخچال ساید بای ساید بکو بهترین گزینه برای انجام این امر می باشند. در واقع با بهره گیری از تخصص ایشان در اسرع وقت با نهایت دقت تعمیر یخچال بکو به نحو احسن انجام می گیرد.

تاریخچه برند بکو

بکو یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر در کشور ترکیه می باشد که حدودا از دهه ۶۰ میلادی در این زمینه فعالیت می کند. محدوده فعالیت این شرکت به علت کیفیت بالای محصولاتش، جهانی است. چرا که محصولات بکو در سراسر دنیا مخاطبان بسیاری دارد. یخچال بکو یک یخچال جادار و مطمئن می باشد که پس از ورود به بازار با استقبال چشمگیری مواجه شد. این یخچال با استفاده از جدیدترین دانش روز تولید گشته و لذا تعمیر یخچال بکو نیز امری کاملا تخصصی و نیازمند دانش و دقت فراوان است. مصرف کنندگان این برند از یخچال فریزر، در صورتی که نیاز به تعمیر یخچال بکو داشته باشند می توانند از طریق دیجی تعمیرکار بهترین خدمات را دریافت کنند. تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال اسنوا

امروزه یخچال یکی از اصلی ترین لوازم برقی خانگی است که باید در جهت حفظ کیفیت آن دقت لازم را داشت. در یخچال های اسنوا از جدیدترین تکنولوژی های روز استفاده شده تا به کمک آن مصرف انرژی را کاهش داده و کیفیت محصول را افزایش دهد. شرکت دیجی تعمیرکار در نظر دارد با بهره گیری از تکنسین حرفه ای در راستای بهبود کیفیت یخچال اسنوا گام برداشته لذا در صورت بروز مشکلات مربوط به تعمیر یخچال اسنوا و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا با شرکت دیجی تعمیرکار تماس گرفته و با تعمیر در منزل، در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

تاریخچه یخچال اسنوا

نام اصلی شرکت اسنوا (ارکان ساختار نوین ایرانیان) است که به اختصار اسنوا خوانده می شود. طی سالیان اخیر، شعار اصلی این شرکت «روی ما حساب کنید» بوده است. شرکت اسنوا یک شرکت تولید کننده ی لوازم خانگی ایرانی می باشد که در سال ۱۳۸۴ در شهر مورچه خورت اصفهان تأسیس شده و در ابتدا با تولید کولر آبی و اجاق گاز سعی در مطرح کردن خود داشت اما اکنون تولیدات این شرکت به محصولات زیادی همچون مایکروفر، یخچال، جاروبرقی، تلویزیون و … رسیده است. این شرکت در سال در کارخانه ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع تأسیس شد. محصولات این شرکت امروزه در ایران و خاورمیانه مطرح هستند. همچنین شرکت اسنوا این امکان را فراهم ساخته تا خریدار قادر به انتخاب رنگ دلخواه خود باشد. این شرکت با همکاری کشورهای کره جنوبی، تایوان، ایتالیا و رومانی قادر به تهیه ی قطعات به کار برده شده در محصولات است. برند اسنوا امروزه با بهره گیری از بهترین متد ها به پیشرفت های چشمگیری دست یافته که می توان آن را به عنوان یک امتیاز برای شرکت اسنوا به کار برد. این شرکت حدودأ ۲۵ درصد از تولیدات خود را به کشورهای خاورمیانه عرضه می کند.

عیب یابی و تعمیر یخچال اسنوا

یکی از عیوب پیش روی یخچال ها ممکن از عدم خنک سازی آن ها باشد که ناشی از ترموستات،لاستیک درب و یا کمپرسور معیوب است. شرکت دیجی تعمیرکار با بهره گیری از دانش نوین با تعویض به جای تعمیر تا حد امکان، در جهت رضایت کاربر می کوشد. اگر موتور بیش از اندازه داغ می شود لازم است اورلود موتور را خاموش کرده و با شرکت دیجی تعمیرکار برای تعویض موتور تماس بگیرید. به دلیل اینکه داغ شدن موتور فقط تا دمای ۸۰ درجه طبیعی می باشد. در صورت برفک زدن یخچال،شرکت دیجی تعمیرکار با تعمیر یخچال اسنوا،با بررسی المنت و در صورت لزوم تعویض آن ها در راستای بهبود کیفیت یخچال اسنوا تلاش می کند. علت صدا دادن یخچال می تواند پایه های موتور و یا فن باشد که با تعمیر یخچال اسنوا به کمک شرکت دیجی تعمیرکار میتوان مشکلات مربوط به صدای یخچال را حل نمود. در صورتی که یخچال روشن نمی شود، ممکن است اورلود و یا ترموستات یخچال معیوب باشد و یا موتور یخچال آسیب دیده باشد. در صورت بروز چنین مشکلی، شرکت دیجی تعمیرکار با بهره گیری از کادری زبده آماده ی تعمیر یخچال اسنوا بوده و به بهبود کیفیت کالا می اندیشد. از عیوب پیش روی یخچال ها می توان به اتومات نکردن آن اشاره کرد که عوامل مختلفی از جمله تنظیم نبودن ترموستات، فن معیوب، لاستیک معیوب، نیاز به شارژ گاز یخچال و یا خارج شدن لوله ی بلو از جای خود دارد که شرکت دیجی تعمیرکار در صورت بروز مشکلات این چنینی با تعمیر یخچال اسنوا در کمترین زمان قادر به برطرف نمودن عیوب می باشد. برق داشتن بدنه ی یخچال نیز ممکن است ناشی از اتصال ترموستات، موتور، سرپیچ لامپ داخل یخچال و یا سیم های رابط باشد که شرکت دیجی تعمیرکار با برطرف نمودن عیوب ذی ربط قادر به تعمیر یخچال اسنوا می باشد. مسدود شدن لوله های یخچال و کمبود گاز می تواند سبب یخ بستن قسمت هایی از آواپراتور شود. همچنین بسته نشدن درب یخچال و یا لاستیک های دور درب معیوب می تواند از عواقب برفک زیاد یخچال باشد که شرکت دیجی تعمیرکار با تعمیر یخچال اسنوا در محل به بهبود کیفیت و رضایت کاربران می اندیشد. در صورت تنظیم نبودن ترموستات، موتور یخچال کم کار می کند و سبب کاهش سردی یخچال می شود. اگر لامپ روشنایی یخچال روشن نمی شود ولی موتور یخچال به خوبی کار می کند، سوختگی لامپ، سیم کشی روشنایی نادرست و یا معیوب بودن شستی معکوس می تواند از دلایل آن باشد که شرکت دیجی تعمیرکار با تعمیر یخچال اسنوا در منزل به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال در رفع مشکلات این چنینی می کوشد. تعمیر یخچال اسنوا از جمله تدابیر اسنوا برای کاهش مصرف انرژی و افزایش کیفیت یخچال های اسنوا، می توان به استفاده از لامپ های ال ای دی اشاره کرد که در مقایسه یا لامپ های معمولی نور بیشتری تولید کرده و مصرف کمتری دارند لذا طول عمر بیشتری دارند. شرکت اسنوا به ایجاد تعادل در جهت کاهش صدای تولیدی کمپرسور ها در شب، علاوه بر این که انرژی کمتری مصرف می کند، خوابی راحت را به شما هدیه می دهد. از دیگر تدابیر شرکت اسنوا زیبایی ظاهری با قابلیت تمیز کردن راحت می باشد. همچنین علاوه بر اینکه ایجاد برفک نمی کند، فریزری با قدرت خنک کنندگی ۵ برابر بیشتر از فریزر معمولی دارا بوده که می تواند مواد غذایی را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارد. در نهایت شرکت اسنوا با بهره گیری از قوانین weee و به کمک R134 فاقد گاز CFC می باشد توانسته خسارات ناشی از CFC را به حداقل رسانده و کیفیت یخچال را به نحوی ارتقا دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.